Mire vonatkozik a jótállás és mennyi ideig tart?

Hibás teljesítés esetén a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az Üzemeltető jótállásra köteles. A OnePoint a webáruházban kapható bruttó 10 000 Ft-ot meghaladó vételárú okosórákra, memóriakártyákra, akkumulátortöltőkre és headsetekre 1 év jótállást vállal. Kivételt képezhetnek egyes gyártók termékei, melyekre a gyártó önkéntes vállalása alapján ennél hosszabb jótállási idő vonatkozhat. A jótállás tényleges időtartama kapcsán a jótállási jegyen feltüntetett dátum a mérvadó.

A jótállást a számlával és a vásárláskor kapott jótállási jeggyel egyaránt érvényesítheted. A jótállás részletes feltételeit a jótállási jegy tartalmazza.

A OnePoint jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetsz.

Hogyan érvényesítheted a jótállási igényedet?

Jótállási igényed gyors és zökkenőmentes intézése érdekében a meghibásodást követően a lehető leghamarabb vedd fel a kapcsolatot munkatársunkkal a +36 1 445 4125-ös telefonszámon, vagy a hello@onepoint.hu e-mail címen! A hibás terméket egy veled egyeztetett időpontban szerződéses futárszolgálatunk visszaszállítja hozzánk, mi pedig gondoskodunk arról, hogy a termék a lehető leghamarabb eljusson a gyártóhoz, vagy annak hazai importőréhez, szakszervízébe (ha van ilyen).

Mennyi ideig tart a teljes folyamat?

A OnePoint üzemeltetője, mint jótállásra kötelezett minden esetben törekszik arra, hogy a hibás terméket a lehető leghamarabb megjavítsa vagy kicserélje, így a teljes folyamat átlagosan nem hosszabb 15 napnál. Ugyanakkor bizonyos helyzetekben előfordulhat, hogy a bevizsgálás és javítás ennél hosszabb ideig tart, a OnePointhoz közvetlenül nem köthető tényezők miatt. Kijavítás esetén a termék jótállási ideje a javítás idejével meghosszabbodik, kicseréléskor pedig újraindul a jótállási időszak.