Szállítás és fizetés

Milyen szállítási módok közül választhatsz?

Csomagjainkat a GLS futárszolgálat kézbesíti mérettől és súlytól függetlenül 990 Ft-ért:

  • Házhozszállítás (az ország teljes területére)
  • GLS CsomagPont kiszállítás (csomagautomatákba is)

A kiszállítás - raktáron lévő termék esetén - futárral és GLS CsomagPontra egyaránt általában 2-3 munkanapot vesz igénybe. (Amennyiben a termék nincs raktáron, úgy ez természetesen a beszerzés idejével meghosszabbodik.)

Amennyiben rendelésed értéke eléri a bruttó 25 000 Ft-ot, a kiszállítás ingyenes.

Házhozszállítás esetén e-mailben értesít a GLS, hogy a következő munkanapon szállítja a csomagod. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén értesítést kapsz, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. Az e-mailben megadott linken keresztül kérheted a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, vagy a személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban.

Házhozszállítás esetén, ha valamiért mégsem ért el a futár, és nem jelölsz meg másik kiszállítási napot, a GLS a következő munkanapon újból megkísérli kiszállítani a rendelésed.

Milyen fizetési módok közül választhatsz?

A webshopban megrendelt termékeket kifizetheted:

  • Bankkártyával az online felületen keresztül
  • PayPal-lel
  • Előre utalással
  • Utánvéttel

Ha online bankkártyás fizetést választasz, akkor a rendszerünk a megrendelés véglegesítésekor átirányít a fizetési szolgáltató (Wirecard CEE) biztonságos fizetőoldalára. A kártyaadataidat itt kell megadnod, ezek hozzánk nem jutnak el, csak a tranzakció sikerességéről vagy sikertelenségéről értesülünk. A bankkártyás fizetés úgynevezett kétlépcsős fizetési rendszerű, azaz a vásárláskor a bank csak befoglalja számládon a vételárat, és csak egy későbbi időpontban terheli meg ténylegesen a számládat (egyes bankok mindkét tranzakcióról SMS-t küldenek, ilyenkor természetesen csak egyszer történik terhelés). Ez az időpont legtöbbször a termék kiszállításának a napja, de legkésőbb a vásárlástól számított 7. nap. Elfogadott bankkártya-típusok online bankkártyás fizetés esetén: VISA/Electron, MasterCard, Maestro.

A PayPal-os fizetés esetén a rendelés véglegesítésekor rendszerünk a PayPal oldalára irányít, ahol a PayPal-fiókodhoz tartozó e-mail és jelszó megadása után engedélyezheted a fizetést. Az összeget a PayPal-egyenlegedből levonják le, illetve ha nincs elég rendelkezésre álló keret, akkor a rendszer a fiókhoz kapcsolt bankkártyádat terheli meg a hiányzó összeggel. Ha az egyenleget bármilyen okból kifolyólag nem sikerül levonni, a tranzakció meghiúsul.

Amennyiben előre utalással szeretnéd kifizetni a megrendelt termékeket, úgy kollégánk a megrendelés megérkezése után díjbekérőt küld neked a rendeléskor megadott e-mail címre. A termék(ek)et a vételár jóváírása után adjuk át a futárszolgálatnak. 

Az utánvétes fizetés azt jelenti, hogy a csomagodért a futárnak vagy a GLS CsomagPonton fizetsz. Ezeket a csomagokat tipikusan készpénzzel szokták kifizetni, de számos átvételi helyen, illetve az összes futárnál tudsz már bankkártyával is fizetni.  Elfogadott bankkártya-típusok a futárnál indított fizetési tranzakcióknál: VISA/Electron, MasterCard, Maestro, AMEX.